mnj0909 Startet 6.Oktober.2017 Del på Facebook Startet 6.Oktober.2017 Har ikke nerver til å bruke båtrampen for å få vår 20 fots polarsnekke opp på hengeren. Planen er i stedet å finne en mann/dame(!) med en liten lastebil med kran som kan løfte vår 850kg Polar opp på hengeren. Spørsmålet er derfor om noen har gode anbefalinger til en slik person / bil i Vestfold - Nøtterøy-Tønsberg - området? Sitér dette innlegget Link to post
Dreuf Svart 6.Oktober.2017 Del på Facebook Svart 6.Oktober.2017 Uten at jeg kan noe om kranpriser, men er det ikke bedre å kjøre båt/henger til en marina og få dem til å løfte den på? Vil tro det er billigere enn at en skal kjøre en lastebil dit hvor du er. Jeg gjorde dette hos Vrengen Maritime med min Ibiza 22. Såg også folk som kom med båt på henger og fikk kranet/trucket den ut hos Vallø Marina. Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 6.Oktober.2017 Del på Facebook Svart 6.Oktober.2017 Dette er da enkelt ved krana på Pluggen havn. Du må bare kontakte en havnebetjent. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
mnj0909 Svart 6.Oktober.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Oktober.2017 Ja, det kan godt hende at det er rimeligere selv å kjøre båten til en kran enn å la kranen kjøre til båten.... Hadde sett for meg at det muligens var en lastebil med kran som likevel var i nærheten og jeg derfor kunne kjøre båten til den nærmeste havna for bilen. Muligens er en fast kran på havna like bra, enklere og billigere. Spørsmålet er da hvor den nærmeste, rimeligste og enkleste er...? Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 6.Oktober.2017 Del på Facebook Svart 6.Oktober.2017 Du sier ikke hvor du har båten. Pluggen havn er i Horten indre havn. Du løfter båten rett på hengeren. Gard Hansen 452 67 220 Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
mnj0909 Svart 6.Oktober.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Oktober.2017 Sorry - båten ligger i Tønsberg - Vallø. Men kan jo flyttes litt for å finne den beste / rimeligste / praktiske kranen... :) Sitér dette innlegget Link to post
WGM Svart 7.Oktober.2017 Del på Facebook Svart 7.Oktober.2017 Må du på død og liv løfte skuta med kran da ? På Vallø har de vel gaffeltruck som løfter 50 fotere, så det bør vel være mulig å få 20 foter'n din på land også ! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.