Jump to content

Billig og bra kranbil i Vestfold/Nøtterøy/Tønsberg

mnj0909

Recommended Posts

Har ikke nerver til å bruke båtrampen for å få vår 20 fots polarsnekke opp på hengeren. Planen er i stedet å finne en mann/dame(!) med en liten lastebil med kran som kan løfte vår 850kg Polar opp på hengeren.

Spørsmålet er derfor om noen har gode anbefalinger til en slik person / bil i Vestfold - Nøtterøy-Tønsberg - området?

Uten at jeg kan noe om kranpriser, men er det ikke bedre å kjøre båt/henger til en marina og få dem til å løfte den på?

Vil tro det er billigere enn at en skal kjøre en lastebil dit hvor du er.

Jeg gjorde dette hos Vrengen Maritime med min Ibiza 22.

Såg også folk som kom med båt på henger og fikk kranet/trucket den ut hos Vallø Marina.

Ja, det kan godt hende at det er rimeligere selv å kjøre båten til en kran enn å la kranen kjøre til båten.... Hadde sett for meg at det muligens var en lastebil med kran som likevel var i nærheten og jeg derfor kunne kjøre båten til den nærmeste havna for bilen. Muligens er en fast kran på havna like bra, enklere og billigere. Spørsmålet er da hvor den nærmeste, rimeligste og enkleste er...?

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...