Jump to content

Edit History

Kjellg

Kjellg

joelle skrev for 5 timer siden:

Jeg mener den vannsmurte pakningen i cutlesslagreret. Hva jeg har skjønt så fjerner en akslingen, bruker sagblad for å få ut det gamle, noe som kan sitte som f..n. 

Tja, optimistisk er alltid en fordel å være :smiley:

Har aldri gjort det selv, men jeg har sett et par stykker som har skiftet cutlesslageret. Gjengs for alle er at det har sotte som f....

som skrevet i et annet innlegg ovenfor så er riktig verktøy viktig å ha. Har også sett dem som har kuttet med en sag, men de har jobbet som f alle sammen. Om du ikke er helt sikker på at du har nok verktøy, så tror jeg at jeg ikke ville satt i gang med det på egen hånd. Du må kanskje også ha mulighet til godt hold for å eventuelt bruke jekketrinser. Så en som satt en stor gaffeltruck bak bare for å ha nok mothåld for å jekke lageret ut. Og det etter å ha brukt sagblad. 

Kjellg

Kjellg

Jeg mener den vannsmurte pakningen i cutlesslagreret. Hva jeg har skjønt så fjerner en akslingen, bruker sagblad for å få ut det gamle, noe som kan sitte som f..n. 

Har aldri gjort det selv, men jeg har sett et par stykker som har skiftet cutlesslageret. Gjengs for alle er at det har sotte som f....

som skrevet i et annet innlegg ovenfor så er riktig verktøy viktig å ha. Har også sett dem som har kuttet med en sag, men de har jobbet som f alle sammen. Om du ikke er helt sikker på at du har nok verktøy, så tror jeg at jeg ikke ville satt i gang med det på egen hånd. Du må kanskje også ha mulighet til godt hold for å eventuelt bruke jekketrinser. 

Kjellg

Kjellg

som skrevet i et annet innlegg ovenfor såe r riktig verktøy viktig å ha. Har også sett dem som har kuttet med en sag, men de har jobbet som f alle sammen. Om du ikke er helt sikker på at du har nok verktøy, så tror jeg at jeg ikke ville satt i gang med det på egen hånd. Du må kanskje også ha mulighet til godt hold for å eventuelt bruke jekketrinser. 

• Create New...