Alekbjerk Startet 6.Oktober.2017 Link til dette innlegget Startet 6.Oktober.2017 Hei. Noen som vet hva man kan bruke for å få av bunnstoff som sitter fast på båthengeren? Alle innspill og tips settes selvsagt stor pris på. Sitér dette innlegget Link to post
Furu Svart 6.Oktober.2017 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2017 Sjøl polerande stoff ? Forsvinner vel kanskje av seg sjøl hvis den står ute.. Min henger ser akkurat likedan ut. Eventuelt så har biltema billige kjøl ruller og side ruller til henger Sitér dette innlegget Furuholmen & Scheen 1962 , Tornado 540 rib 2002 Skipsvrak i norge på google. Furuholmen28.com Link to post
M/B Bianca Svart 6.Oktober.2017 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2017 Du kan smøre på litt Duxola malingsfjerner, la det virke, for så å skrubbe av med svamp eller kost og skylle av med vann. Sitér dette innlegget Link to post
Fantino Svart 6.Oktober.2017 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2017 Selvpolerende tipper jeg du kan tørke av med litt whitespirit. Løser seg i alle fall lett opp om en søler med sånn flytende bonevoks nedover skutesida.. Sitér dette innlegget Link to post
Dr Nelson Svart 6.Oktober.2017 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2017 Tok høytrykkspyleren helt inntill jeg. Forsvant fort da. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 6.Oktober.2017 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2017 Skjønner ikke hvorfor det må vekk jeg. Men det er nå meg da.. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Alekbjerk Svart 6.Oktober.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2017 Tusen takk for alle innspill. Da er det bare å teste ut de gode tipsene gitt her. index skrev 1 time siden: Skjønner ikke hvorfor det må vekk jeg. Men det er nå meg da.. Er jo selvsagt smak og behag, men hvorfor skal det ikke se litt bra ut? Ser så søplete ut når hengeren er full av bunnstoff. Det er meg da Sitér dette innlegget Link to post
Sigurd Svart 6.Oktober.2017 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2017 Skjønner heller ikke hvorfor det må vekk. Rødsprit eller acetonn. Virker ikke det så prøv vinkelsliper og flap -disc,tar det meste. Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 6.Oktober.2017 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2017 Sigurd skrev 2 minutter siden: Skjønner heller ikke hvorfor det må vekk. Rødsprit eller acetonn. Virker ikke det så prøv vinkelsliper og flap -disc,tar det meste. Ja inkludert rullene? Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 6.Oktober.2017 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2017 Bruk sort sprittusj? Sitér dette innlegget Link to post
Alekbjerk Svart 6.Oktober.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2017 boble65 skrev Just now: Bruk sort sprittusj? Hehe, ja, den var jo ikke dum. Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 7.Oktober.2017 Link til dette innlegget Svart 7.Oktober.2017 Eller enda bedre; bytt til sort bunnstoff! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
index Svart 7.Oktober.2017 Link til dette innlegget Svart 7.Oktober.2017 Alekbjerk skrev for 10 timer siden: Tusen takk for alle innspill. Da er det bare å teste ut de gode tipsene gitt her. Er jo selvsagt smak og behag, men hvorfor skal det ikke se litt bra ut? Ser så søplete ut når hengeren er full av bunnstoff. Det er meg da Jo, er den full av bunnstoff så kan jeg kanskje være enig. Men litt på rullene og en flekk her og der viser jo bare at hengeren blir brukt, ikke noe søplete med det. En båthenger blir ikke pen uansett. Men sort bunnstoff er ingen dårlig ide, jeg bruker ikke annet. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.