Rotorrex400 Startet 6.Oktober.2017 Link til dette innlegget Startet 6.Oktober.2017 Hei. Jeg har en Yamaha 6 hk 4 takst utenbordsmotor på båten min. Den er 2016 modell og relativ ny. På den så er det sånn at jeg ikke for satt girer i revers uten at den er igang men jeg har fått den i revers før uten at den er igang. Er det normalt at det skal være sånn? Kommentar fra moderator: Tittelen er redigert, var opprinnelig "Båt". Alle må vennligst lese reglene for Båtforumet før man poster. Tips: Skriv tittelen slik du ville formulert deg om du henvendte deg muntlig til en båtkyndig bekjent. Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 6.Oktober.2017 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2017 Du bør lese reglene for emnetittel og endre den. Det meste her på forumet handler jo om båt ? Sitér dette innlegget Link to post
Bestefar Svart 16.Oktober.2017 Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2017 Om du ikke får satt den i revers når motoren står stille så kan du dreie litt på akslingen så vil den gå i revers. Sjekk justering av gearwire. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.