Grand Banks jr Startet 7.Oktober.2017 Del på Facebook Startet 7.Oktober.2017 Jeg må få tømt septikktanken i båten før vinteren, og har bare tømt den i Grimstad. Men Arendal er nærmere slik båten ligger i dag. Hvor er tømmestasjonen? Ligger den ved gjestehavna et sted? Finnes det en nasjonal oversikt med kart som stemmer? Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Ms Fortuna Svart 7.Oktober.2017 Del på Facebook Svart 7.Oktober.2017 Sjekk www.msfortuna.no tømming i gjestehavnen i arendal Sitér dette innlegget Link to post
Sjøbliss Svart 7.Oktober.2017 Del på Facebook Svart 7.Oktober.2017 Snedig kart @Ms Fortuna, har lagt ned noen arbeidstimer i det der. ? Bra innsats! Sitér dette innlegget Hjemmeside: https://www.sbarmen.no/ "Sofia" Nor Star 350 HT, 2008 modell med D6-370 "Sobasa" Nidelv 300 Sport, 2007 modell med D6-350: Historisk Finn annonse Link to post
Grand Banks jr Svart 7.Oktober.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Oktober.2017 (redigert) Takk MS Fortuna! Du har lagt en del innsats i det kartet regner jeg med... Glimrende, da blir det tømming i dag. Flott vær er det også. Redigert 7.Oktober.2017 av Grand Banks jr (see edit history) Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Ms Fortuna Svart 7.Oktober.2017 Del på Facebook Svart 7.Oktober.2017 Takk o takk, og tar gjerne imot endringer og evt nye steder så legges det fortløpende inn eller trekkes fra i kartet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.