dieselfan Startet 7.Oktober.2017 Link til dette innlegget Startet 7.Oktober.2017 (redigert) For 5 år siden trodde jeg at jeg hang med når det gjaldt frostveske... nå vet jeg at jeg ikke gjør det. Jeg trenger hjelp. Jeg har ansvaret for enkelt vedlikehold av familiens 6 biler og båtene som bruker frostveske. Bilene bruker Auto Care 904 som er G12, G12+ og G30 tilpasset. I denne frostvesken er det hverken Nitritt, Amin Fosfat eller Silikat.... Jeg ønsker å forenkle lagerholdet hjemme og på hytta ved å bruke samme frostveske på alle motorene. Er kjent med at den røde frostvesken er dyrere men om jeg kun trenger en type så teller det mer dersom den er teknisk ok å bruke. Er denne frostvesken fornuftig å bruke på KAD44 / KAMD44 motorene ? (motoren skal skylles godt før skiftet) Redigert 7.Oktober.2017 av dieselfan (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
mmosberg Svart 7.Oktober.2017 Link til dette innlegget Svart 7.Oktober.2017 Hvis du skyller grundig og unngår blanding er ikke dette noe problem. Sitér dette innlegget Det glade Sørlandet! 2003 modell Windy Scirocco 32 HT “Rabagast”, Callsign: LD3800, MMSI: 257076050 Link to post
Jakob T Svart 7.Oktober.2017 Link til dette innlegget Svart 7.Oktober.2017 Skifta til rød frosteske på mine kad 300.Kjørte systemrens først. Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 8.Oktober.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2017 Takk for klart svar til mmosberg og Jacob T - da blir det rød G12+/G30 ila kvelden om ingen andre har gode argumenter mot Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.