Kjellg Startet 8.Oktober.2017 Link til dette innlegget Startet 8.Oktober.2017 Skal sette opp en lita 12v vifte på dassen. Hvilken elektronikk kan jeg bruke for å starte vifta og den skrur seg selv av etter feks 5 minutter? Er ei 12v PC vifte jeg har liggende. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 8.Oktober.2017 Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2017 Kjellg skrev 1 time siden: Skal sette opp en lita 12v vifte på dassen. Hvilken elektronikk kan jeg bruke for å starte vifta og den skrur seg selv av etter feks 5 minutter? Er ei 12v PC vifte jeg har liggende. Mon tro om jeg ikke har sett noe sånt i bilsjapper med justerbar forsinkelse for interiørlys osv? Sitér dette innlegget Link to post
WithVital Svart 8.Oktober.2017 Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2017 eBay har massevis av "relay switch delay timer"-ting. Avhenger jo av hvor mye du kan få ti lselv, men de er ganske enkle å sette opp: https://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=timer+delay+switch+12+dv&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xtimer+delay+switch+12+dc.TRS0&_nkw=timer+delay+switch+12+dc&_sacat=0 Sitér dette innlegget NB! For ordens skyld, håper jeg ingen tar mitt ord for at alt (om noe) av det som ramler ut av meg er 100% korrekt. Kanskje ikke en gang sannsynlig. Jeg vet at jeg roter litt i ny og ne, men vet jo ikke hvor jeg roter når jeg gjør det. Det greieste er egentlig om du går ut ifra at alt jeg sier og gjør er det rene vanvidd... Link to post
Kjellg Svart 8.Oktober.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2017 Takker gutter. Selvsagt bilsjapper eller eBay Prøvde å søke å på eBay, men hadde selvsagt ikke de rette ordene :) ebay saken så fin ut. Sitér dette innlegget Link to post
Fantino Svart 8.Oktober.2017 Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2017 Dette kan brukes, se forklaring på tilkopling under item description: http://s.aliexpress.com/mieuUruE (lurt å ta vare på beskrivelsen når en evt bestiller da den kan være tricky å finne igjen senere) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.