Dr Nelson Startet 8.Oktober.2017 Link til dette innlegget Startet 8.Oktober.2017 (redigert) Har kjøpt et anodekit og skal sjekke alle anodene for tæring. Men det er 2 stk jeg ikke klarer å finne. Har instruksjonsmanualen men ja. Noen som vet? Bildet er eksempel og ikke det aktuelle kit. Redigert 8.Oktober.2017 av Dr Nelson (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
ibizafan Svart 8.Oktober.2017 Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2017 anode firkant på undervanns huset på noen modeler ikke a serien. Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
Dr Nelson Svart 8.Oktober.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2017 Da trenger jeg gjerne ikke disse. Ferdig med den jobben, yeeyh Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 18.Oktober.2017 Link til dette innlegget Svart 18.Oktober.2017 På min er den finnen over propell av plast.. ikke anode.. så det er vel noen forskjeller på de Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.