Tom Rør 2.August.2018 Jeg er ikke så begeistret for røkt fisk, men danskene har så mye annet godt å by på, så vi lider ingen nød ? Vi ruslet en liten tur i ettermiddag, og det er helt nydelig her syns jeg. Ferga går helt inn i havnen Han har nok førsteretten :-) Havna Utsikt over byen Dekorasjon på grunnmuren til kirka Staselig bygg Utsiktsrestaurant Morsom tekst ? Rottesikre kumlokk På vei ut? Den gikk klar av bopelet vårt :-)
Tom Rør 2.August.2018 Jeg er ikke så begeistret for røkt fisk, men danskene har så mye annet godt å by på, så vi lider ingen nød ? Vi ruslet en liten tur i ettermiddag, og det er helt nydelig her syns jeg. Ferga går helt inn i havnen Han har nok førsteretten :-) Havna Utsikt over byen Dekorasjon på grunnmuren til kirka Staselig bygg Utsiktsrestaurant Morsom tekst ? Rottesikre kumlokk På vei ut? Den gikk klar av bopelet vårt :-)
Tom Rør 2.August.2018 Jeg er ikke så begeistret for røkt fisk, men danskene har så mye annet godt å by på, så vi lider ingen nød ? Vi ruslet en liten tur i ettermiddag, og det er helt nydelig her syns jeg. Ferga går helt inn i havnen Han har nok førsteretten :-) Utsikt over byen Dekorasjon på grunnmuren til kirka Staselig bygg Utsiktsrestaurant
Tom Rør 2.August.2018 Jeg er ikke så begeistret for røkt fisk, men danskene har så mye annet godt å by på, så vi lider ingen nød ? Vi ruslet en liten tur i ettermiddag, og det er helt nydelig her syns jeg. Ferga går helt inn i havnen Han har nok førsteretten :-)
Tom Rør 2.August.2018 Jeg er ikke så begeistret for røkt fisk, men danskene har så mye annet godt å by på, så vi lider ingen nød ? Vi ruslet en liten tur i ettermiddag, og det er helt nydelig her syns jeg.