Linco Startet 9.Oktober.2017 Link til dette innlegget Startet 9.Oktober.2017 Det sies å være en Ibiza 19, men den er ikke lik andre på markedet..! Er det noen som vet hva det er?:) Sitér dette innlegget Link to post
Tskjei Svart 10.Oktober.2017 Link til dette innlegget Svart 10.Oktober.2017 Er det sagt noe om modell? Innerliner er ikke likt noe jeg har sett på Ibiza 19 vertfall. Har skroget en skikkelig V-bunn? Sitér dette innlegget Link to post
Linco Svart 10.Oktober.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Oktober.2017 Dyp v-bunn ja, lurer på om det kan være forgjengeren til ibiza 19 sport.. master 570 ibiza..? Sitér dette innlegget Link to post
Popeye70 Svart 10.Oktober.2017 Link til dette innlegget Svart 10.Oktober.2017 Den har endel likhetstrekk med en Ibiza 19 Sport, men jeg tror aldri jeg har sett en Ibiza med så lavt utstyrsnivå og så dårlig finish. Mitt forslag er at det er en forløper, rip-off, selvstøp eller en mindre fabrikant som har latt seg inspirere av Ibiza (evt at Ibiza har latt seg inspirere av andre). Det er et merke som går igjen flere steder på bildene - hva står det der? Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Linco Svart 10.Oktober.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Oktober.2017 ? Securmark klistermerker! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.