Teerex
"LISE" skrev 35 minutter siden:Hvordan gikk dette @Teerex?
Ja godt spørsmål Man kan si at båtprosjektet ble satt på vent (igjen). De siste par årene har jeg nok holdt på mest med andre prosjekter, husfix osv. Så båten står i hagen der den har stått siden høsten 2014.
Og nå ser jeg jo at årene går så utrolig fort Litt skummelt å ha to båter. Da drar man jo helst ut på havet når det er fint vær i løpet av den altfor korte sommeren her i nord. Og siden Windyen står ute så er det jo relativt utelukket med noe støping av epoxy eller glassfiber i vinterhalvåret. Får vurdere en litt større presenning med varme under.
I mellomtiden har jeg da fått en del ideer og tanker omkring utførelsen av både hekkport og andre ting som skal/bør gjøres. Skal bl.a. senke dørken ute med 5-6 cm for å få bedre ståhøyde under hardtop og kalesje. Så var det ferdigstillelse av baugthruster og reparasjon/forminsking av dieseltanken. Samt en rekke andre ting som egentlig fint kan gjøres etter evt. sjøsetting.
Har fått en frist fra båtforeninga til å bli ferdig innen våren 2022 hvis jeg skal beholde den store båtplassen jeg fra i år av betaler for
Så 2021 blir nok et båtmekkeår ja. Motoren ligger forøvrig i deler i kjelleren. Skal begynne å se på den til jul Når jeg har fått ordnet et bedre mekkerom til den. Har ordnet et mekkerom til veteran-MC og et rom til et par påhengsmotorer som skal fikses. Og et par rom som er altfor fullt av saker og ting. Garasje er det dårlig stelt med for tiden.