Jump to content

Edit History

Lars H.

Lars H.

Takk for mange greie kommentarer. Når det gjelder sammensettingen av patron osv., ser det greit ut sett gjennom et plastvindu og ved å kjenne etter med fingrene.

Grunnen til at jeg spurte i utgangspunktet, var et det i bruksanvisningen ikke sto direkte: Klar til bruk. Det kunne jo være at Posten hadde et krav at utløsing skulle være deaktivert slik at de slapp oppblåste vester under transporten.

Så nå er det bare å tilpasse stroppene for meg og fruen og merke vestene med hans og hennes. Torsoen på henne og han er så absolutt ikke lik!  Men skrekk og gru hvor lange stroppene er, spesielt de som skal gå gjennom skrittet. De kommer jeg nok til å klippe av for å slippe lange slengende ubrukte tamper.

Da er det bare å ta vestene på torsdag morgen før ankomst Borgen.

Lars H.

Lars H.

Lars H.

Takk for mange greie kommentarer. Når det gjelder sammensettingen av patron osv., ser det greit ut sett gjennom et plastvindu og ved å kjenne etter med fingrene.

Grunnen til at jeg spurte i utgangspunktet, var et det i bruksanvisningen ikke sto direkte: Klar til bruk. Det kunne jo være at Posten hadde et krav at utløsing skulle være deaktivert slik at de slapp oppblåste vester under transporten.

Så nå er det bare å tilpasse stroppene for meg og fruen. Men skrekk og gru hvor lange stroppene er, spesielt de som skal gå gjennom skrittet. De kommer jeg nok til å klippe av for å slippe lange slengende ubrukte tamper.

Da er det bare å ta vestene på torsdag morgen før ankomst Borgen.

Lars H.

• Create New...