Yngvar Rasmussen Startet 10.Oktober.2017 Link til dette innlegget Startet 10.Oktober.2017 Er det noen som vet hvordan en kan smøre opp styrelageret på et mercruiser alpha one aggregat. Det høres ut som det henger når jeg svinger aggregatet. finner ikke noe grease nippel?? Sitér dette innlegget Link to post
Fjord21DC Svart 11.Oktober.2017 Link til dette innlegget Svart 11.Oktober.2017 Mener du drivknuten/ drivaksel? Sitér dette innlegget Link to post
Yngvar Rasmussen Svart 11.Oktober.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Oktober.2017 Selve sving lagringen på aggregatet. veldig treg på styringen og det sitter tydelig vis i aggregat siden styringen er hydraulisk. Hører tydelig at dette trenger litt fett men finner ikke no grease nippel?? Sitér dette innlegget Link to post
TerjeFjern Svart 11.Oktober.2017 Link til dette innlegget Svart 11.Oktober.2017 Jeg hadde da nippel på toppen og på styrbord siden av drevet mener jeg. Var kanskje en under også. Er noen år siden jeg smurte opp disse. Sitér dette innlegget Link to post
Yngvar Rasmussen Svart 12.Oktober.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Oktober.2017 Ok takk for svar Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.