PiperBill Startet 11.Oktober.2017 Del på Facebook Startet 11.Oktober.2017 (redigert) Jeg skal montere Lectrotab trimplan på min Baltic i løpet av vinter. Men jeg er usikker på hvilken kontroll jeg skal ha. De finnes alt fra helt enkle manuell opp/ned til det som heter «Automatic Leveling Control» som justerer flapsene automatisk etter forhold. http://www.lectrotab.com/products/automatic-level-control.php Det er store forskjeller i prisene fra den enkleste til det mest avansert men om den automatisk har noe for seg så vurderer jeg den. Båten er en Baltic så det er ikke helplaner. Noen som kan jeg meg råd om dette? Redigert 11.Oktober.2017 av PiperBill (see edit history) Sitér dette innlegget And always remember the wire should have a higher rating than the fuse as otherwise the wire becomes the fuse! Link to post
hawthorne Svart 11.Oktober.2017 Del på Facebook Svart 11.Oktober.2017 (redigert) Anbefaler http://www.mente-marine.com/, kjøpes f.eks. hos Seasea (5-6000,-). Jeg byttet mitt panel med disse tidligere i år, og angrer ikke. Den du linker til er laget av Mente, og er samme produktet (men dyrere) Redigert 11.Oktober.2017 av hawthorne (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
PiperBill Svart 11.Oktober.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Oktober.2017 (redigert) Takk! :-) De er jo helt identisk. Lectrotab sin koster Kr 11,000 Redigert 11.Oktober.2017 av PiperBill (see edit history) Sitér dette innlegget And always remember the wire should have a higher rating than the fuse as otherwise the wire becomes the fuse! Link to post
Olaf-Inge Svart 12.Oktober.2017 Del på Facebook Svart 12.Oktober.2017 Mente Marine !!!!!!!! Sitér dette innlegget Link to post
PiperBill Svart 12.Oktober.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Oktober.2017 Sea Sea har den til Kr 6000,- levert Sitér dette innlegget And always remember the wire should have a higher rating than the fuse as otherwise the wire becomes the fuse! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.