Jump to content

Edit History

Kjellg

Kjellg

Kjøpte på aliexpress. Husker ikke hva som står der nå, men det er enten en RTU5015 eller en RTU5025. Fant plussledningen fra bryteren som lager signal til selve varmeren og koblet den til denne boksen. RTU’en kan man konfigurere til å stå med denne kanalen påskrudd helt til jeg skrur den av manuelt eller på tid. Det RTU gjør er bare å skru av og på 12V signal som går til varmeren. Selve  kontrollboksen på varmeren seg av bla nedkjølingen. 

Kjellg

Kjellg

Kjøpte på aliexpress. Husker ikke hva som står der nå, men det er enten en RTU5015 eller en RTU5025. Fant plussledningen fra bryteren som lager signal til selve varmeren og koblet den til denne boksen. RTU’en kan man konfigurere til å stå med denne kanalen påskrudd helt til jeg skrur den av manuelt eller på tid. Det nryteren gjør er bare å skru av 12V signal som går til varmeren, så tar kontrollboksen på selve varmeren seg av nedkjølingen. 

Kjellg

Kjellg

Kjøpte på aliexpress. Husker ikke hva som står der nå, men det er enten en RTU5015 eller en RTU5025. Fant plussledningen fra bryteren som lager signal til selve varmeren og koblet den til denne boksen. RTU’en kan man konfigurere til å stå med denne kanalen påskrudd helt til jeg skrur den av manuelt eller på tid. 

• Create New...