Per Erik Løvdal Startet 14.Oktober.2017 Link til dette innlegget Startet 14.Oktober.2017 Har hatt seilbåten min oppe for klargjøring. Har stoffet , byttet anoder og polert. Båten skal på vannet neste uke og ikke opp på ca 1,5 år. Jeg har baugthruster (aner ikke hvilket merke. Båten er en Elan 45 fra 2001), men kan ikke finne anoder på den. Det er ikke mulighet på propellene. Kan heller ikke se at det er plass mellom anodene heller.Finnes det baugthrustere uten anoder eller har jeg ikke lett godt nok? Sitér dette innlegget Link to post
Scand Baltic Svart 14.Oktober.2017 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2017 QL har hatt noen uten anode. Tror girhuset var i syrefast. Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 14.Oktober.2017 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2017 Jeg har en QL. Det er ingen anoder på den. Den er i syrefast med 2 stk propeller i plast. Har ikke observert noen problemer som kan skyldes manglende anoder. Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Sjeldenutpå Svart 14.Oktober.2017 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2017 Har engbo xf90 uten anode. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Gunga Din Svart 14.Oktober.2017 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2017 Jeg har en Vetus fra 90-tal....den savner anoder..... Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Dykker Svart 14.Oktober.2017 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2017 Har QL800. Står på en anode som nesten ikke tæres. Huset er like fint. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.