Jump to content

Edit History

TideRace

TideRace

Worry II skrev for 5 timer siden:

...  Jeg tenker drenere diesel fra det gamle, før jeg skrur det av, og skrur på det nye, for så å fylle dette før jeg skrur det på....

Bare en kommentar til denne setningen din, Worry,  i tilfelle det går dårlig fram av "anvisningen" min over:

Du behøver ikke fylle det nye filteret med diesel før du setter det på, det blir bare søl.

Monter det nye tomme filteret på motoren etter at du har flyttet over alarmenheten. Du fyller enkelt opp filteret med den manuelle pumpen på toppen av filterholderen. Bare husk å skru lufteskruen såpass langt ut at lufta evakueres lett når du pumper.

TideRace

TideRace

Worry II skrev for 4 timer siden:

...  Jeg tenker drenere diesel fra det gamle, før jeg skrur det av, og skrur på det nye, for så å fylle dette før jeg skrur det på....

Bare en kommentar til denne setningen din, Worry,  i tilfelle det går dårlig fram av "anvisningen" min over:

Du behøver ikke fylle det nye filteret med diesel før du setter det på, det blir bare søl.

Monter det nye tomme filteret på motoren etter at du har flyttet over alarmenheten. Du fyller enkelt opp filteret med den manuelle pumpearmen på toppen av filterholderen. Bare husk å skru lufteskruen såpass langt ut at lufta evakueres lett når du pumper.

• Create New...