Jump to content

Edit History

TideRace

TideRace

Det er riktig at 6LP ikke er kresen på om det skulle ligge igjen noen luftbobler, så man behøver ikke være fullstendig frenetisk for å lykkes med jobben. Men brukermanualen beskriver at filteret skal fylles opp med den manuelle pumpa. Jeg regner for eksempel med at verken høytrykkspumpa eller dysene liker å tørrkjøres, og luftvolumet i filteret er tross alt noen desiliter. Dieselen skal både smøre og kjøle når leamikken settes i gang. Det går sikkert an å "motorkjøre" opp filteret, men er usikker på hvor lurt det er  :sweat: .

TideRace

TideRace

Det er riktig at 6LP ikke er kresen på om det skulle ligge igjen noen luftbobler, så man behøver altså ikke være fullstendig frenetisk for å lykkes med jobben. Men brukermanualen beskriver at filteret skal fylles opp med den manuelle pumpa. Jeg regner for eksempel med at verken høytrykkspumpa eller dysene liker å tørrkjøres, og luftvolumet i filteret er tross alt noen desiliter. Dieselen skal både smøre og kjøle når leamikken settes i gang. Det går sikkert an å "motorkjøre" opp filteret, men er usikker på hvor lurt det er  :sweat: .

TideRace

TideRace

Det er riktig at 6LP ikke er så kresen på om det skulle ligge igjen noen luftbobler, man behøver altså ikke være fullstendig frenetisk for å lykkes med jobben. Men brukermanualen beskriver at filteret skal fylles opp med den manuelle pumpa. Jeg regner for eksempel med at verken høytrykkspumpa eller dysene liker å tørrkjøres, og luftvolumet i filteret er tross alt noen desiliter. Dieselen skal både smøre og kjøle når leamikken settes i gang. Det går sikkert an å "motorkjøre" opp filteret, men er usikker på hvor lurt det er  :sweat: .

• Create New...