Jump to content

Edit History

Kjellg

Kjellg

VirtualMe skrev for 1 time siden:

LiFePo4 (LFP) heter vel det. Trenger ikke være veldig stort heller... Hvertfall det nærmeste man kommer ;)

Er det virkelig riktig at spenningen stiger når batteriet belastes? Var helt nytt for meg også. Hvilket batteri og BMS har du? Om du har 3 batteri så får du vel en celle spenning på 3,25V? Her tror jeg @StorStas må komme på banen. Det er vel han som har labbet mest på LFP. Har selv noen celler liggende, men har ikke kommet meg så langt at jeg har begynt å se noe særlig på dem. 

Kjellg

Kjellg

VirtualMe skrev 1 time siden:

LiFePo4 (LFP) heter vel det. Trenger ikke være veldig stort heller... Hvertfall det nærmeste man kommer ;)

Er det virkelig riktig at spenningen stiger når batteriet belastes? Var helt nytt for meg også. Hvilket batteri og BMS har du? Om du har 3 batteri så får du vel en celle spenning på 3,25V? Her tror jeg @StorStas må komme på banen. 

Kjellg

Kjellg

Er det virkelig riktig at spenningen stiger når batteriet belastes? Var helt nytt for meg også. Hvilket batteri og BMS har du?

Redigert

I og med at du klarer å trekke så mye strøm så har du vel flere batteri?

Kjellg

Kjellg

Er det virkelig riktig at spenningen stiger når batteriet belastes? Var helt nytt for meg også. Hvilket batteri og BMS har du?

• Create New...