Jump to content

Edit History

Hulda

Hulda

Den der så jo grei ut, Komodo. Når min BEP-bryter en gang i tiden tar kvelden, kan det nok bli noe slikt. Tror bryteren min kostet 7- 800 kroner for snart 15 år siden. En slik bryter er jo ikke noe annet enn et rele som switcher. Og så har BEP lagt til en sikkerhetsfaktor at bryteren kan opereres manuelt. Hvilket jeg ikke trenger. Svikter releet du referer til er det bare å broe over.

Slik ser det ut hos meg nå:

59ec6b0d37904_060813017.jpg.6b4320cd073ad3127c2a44a50da2dd1c.jpg

Det er så komplisert atte. Truckbatteri som gir CCA 1000 A. BEP fjernstyrt bryter. Øverst skimtes baugpropellen. Kablingen har, siden bildet ble tatt, blitt skiftet fra 70- til 95 kvadrat. Propellen går så det suser. Og elekromotoren er den største Sleipner leverer for 12 V.

Hulda

Hulda

Den der så jo grei ut, Komodo. Når min BEP-bryter en gang i tiden tar kvelden, kan det nok bli noe slikt. Tror bryteren min kostet 7- 800 kroner for snart 15 år siden. En slik bryter er jo ikke noe annet enn et rele som switcher. Og så har BEP lagt til en sikkerhetsfaktor at bryteren kan opereres manuelt. Hvilket jeg ikke trenger. Svikter releet du referer til er det bare å broe over.

Hulda

Hulda

Den der så jo grei ut, Komodo. Når min BEP-bryter en gang i tiden tar kvelden, kan det nok bli noe slikt. Tror bryteren min kostet 7- 800 kroner for snart 15 år siden.

• Create New...