Jump to content

Edit History

Båttroll

Båttroll

Går i disse dager med et håp om og få med min aldrende far med som investor i kjøp av en Ghibli 28.

Budsjettet er noe begrenset, så blir nødt til å se på de eldre Ghibliene for å kunne komme innenfor våre økonomiske rammer.

Alt med denne båten appellerer til oss begge, da vi vet at Windy har god kvalitet på sine båter.

Men vi er skeptiske til dyre reparasjoner på motor ect..

Burde vi være skeptiske til innkjøp av 15-16 år gamle Volvo penta 700 timer +.

Mitt ønske er en D6! Men ser at det fort kan bli komplisert med dette budsjettet. Så KAD 300 er sikkert det vi ender opp med.

Hva må vi se etter av faresignaler?

Hva kan vi håpe på å få for et budsjett på kr 800 000,-

Tar imot alle advarsler! Med takk.

Men håper det er mange nok gode grunner for oss til og velge en Ghibli fremfor noe annet.

Båttroll

Båttroll

Går i disse dager med et håp om og få med min aldrende far med som investor i kjøp av en Ghibli 28.

Budsjettet er noe begrenset, så blir nødt til å se på de eldre Ghibliene for å kunne komme innenfor våre økonomiske rammer.

Alt med denne båten appellerer til oss begge, da vi vet at Windy har god kvalitet på sine båter.

Men vi er skeptiske til dyre reparasjoner på motor ect..

Burde vi være skeptiske til innkjøp av 15-16 år gamle Volvo penta 700 timer +.

Mitt ønske er en D6! Men ser at det fort kan bli komplisert med dette budsjettet. Så KAD 300 er sikkert det vi ender opp med.

Hva må vi se etter av faresignaler?

Hva kan vi håpe på å få for et budsjett på kr 800 000,-

Tar imot alle advarsler! Med takk.

Men håper det er mange nok gode grunner for oss til og velge en Ghibli fremfor noe annet.

• Create New...