Eos Startet 15.Juli.2005 Del på Facebook Startet 15.Juli.2005 Er det no som vet om Wema forhandler i Vestfold. Trenger vanntemperatur instrument med sort skive ASAP. Paul Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 15.Juli.2005 Del på Facebook Svart 15.Juli.2005 Werner`s Båtbu i Sandefjord,har du hørt der? Sitér dette innlegget Link to post
Eos Svart 15.Juli.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Juli.2005 Ja, wærner har kun med hvit skive Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 15.Juli.2005 Del på Facebook Svart 15.Juli.2005 Seahorse på Tjøme de har sikkert ikke Wema men du kan jo høre. Mågerøy Marina har en liten båtbutikk med hovedsakelig Vetus ting. Herholdt Andersen i Tønsberg har sikkert ikke Wema de heller. Da er jeg tom for dårlige og gode ideer. Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 15.Juli.2005 Del på Facebook Svart 15.Juli.2005 Herholdt har ikke, Seahorse har ikke, Wærner har bare hvite... Fillern, ogh jeg som skulle på tur idag :-( Takk for hjelpen ihvertfall EOS, med å legge det ut her :-) (Jeg satt i bilen uten nettilgang) Skarpnes9100 Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Windy37GM Svart 15.Juli.2005 Del på Facebook Svart 15.Juli.2005 Da ser det ut til å ha løst seg: Engros firmaet Rasmussen i Arendal har et liggende. Og han skal til Fokserød (ligger 1 mil unna Tønsberg) idag kl 18:00. Han sa han skulle ta med et slikt instrument :-) Jaggu har jeg flaks idag. Må tippe Lotto :-) Skarpnes9100 Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.