Jump to content

Edit History

Napoli

Napoli

@DieselDahl- Det hadde jeg ikke tenkt på som en mulighet. Jeg tror ikke det, trykket er det det skal være ihht manualen (men i øvre del). Men den gamle fjæra var gåen. Var derfor det hjalp såpass på toppfarten tror jeg. Egentlig rart - når jeg målte trykket med den gamle fjæra viste den greit trykk. Med ny fjær viser den bare noen få psi mer. Men når jeg tok ut den gamle fjæra og kjente på den var den "helt myk", jeg kunne klemme den helt sammen med fingrene. Vil økt trykk gi rikere gange? 

Jeg trodde/tror pluggene sotet fordi jeg kjørte for mye korte eller sakte turer, samt ble endel stilleligge med motor igang. Var derfor jeg tenkte på å øke varmen. Men er redd de da blir for varme for de lange transportstrekkene langs kysten. Er litt usikker på hvor mye ett steg opp i varme på plugg utgjør. 

Napoli

Napoli

Tror ikke det, trykket er det det skal være ihht manualen (men i øvre del). Men den gamle fjæra var gåen. Var derfor det hjalp såpass på toppfarten tror jeg. Egentlig rart - når jeg målte trykket med den gamle fjæra viste den greit trykk. Med ny fjær viser den bare noen få psi mer. Men når jeg tok ut den gamle fjæra og kjente på den var den "helt myk", jeg kunne klemme den helt sammen med fingrene. 

Jeg tror pluggene sotet fordi jeg kjørte for mye korte eller sakte turer, samt ble endel stilleligge med motor igang. Var derfor jeg tenkte på å øke varmen. Men er redd de da blir for varme for de lange transportstrekkene langs kysten. Er litt usikker på hvor mye ett steg opp i varme på plugg utgjør. 

• Create New...