Jump to content

Edit History

Lars H.

Lars H.

MajorAndy skrev 48 minutter siden:

Yes, Lars. Dette er “as-is” så jeg har et overblik inden jeg begynder at pille fra hinanden. 

Der er to udgange på laderen. Det er en Navix V34510, der ikke laves mere...men som du ser herunder, så har den “Own charging circuits for service and start”

Og ja, det er kun det øverste 115ah, der er startbatteri. Hvorfor det dog er ændret fra at være de to 75ah går over min forstand.

Den så jo grei ut, og med “Own charging circuits for service and start”, er det jo en grei innkopling slik batteriene er "as-is". Og slik alt er nå, så fungerer det jo? Eller, bortsett fra å få en god oversikt, har du problemer med lading, trustere, kapasitet ved lang tid i naturhavn, eller hva? Hva med battmeter, det er vel noe du har tenkt å installere. Da vil jeg anbefale Victron.

Lars H.

Lars H.

MajorAndy skrev 42 minutter siden:

Yes, Lars. Dette er “as-is” så jeg har et overblik inden jeg begynder at pille fra hinanden. 

Der er to udgange på laderen. Det er en Navix V34510, der ikke laves mere...men som du ser herunder, så har den “Own charging circuits for service and start”

Og ja, det er kun det øverste 115ah, der er startbatteri. Hvorfor det dog er ændret fra at være de to 75ah går over min forstand.

Den så jo grei ut, og med “Own charging circuits for service and start”, er det jo en grei innkopling slik batteriene er "as-is". Og slik alt er nå, så fungerer det jo? Eller, bortsett fra å få en god oversikt, har du problemer med lading, trustere, kapasitet ved lang tid i naturhavn, eller hva?

• Create New...