Jump to content

Edit History

hegra

hegra

Den illustrasjonen der blir 24 volt og ikke 12 volt. Det som betyr noe nå er som Lars og noen andre har påpekt noen ganger, nemlig hvordan ladingen skjer i dag. Som sagt kan Majoren ha et bra opplegg allerede når det gjelder ladefordeling. 

Ja, der var Lars sekundet før meg. Når det gjelder hvor et skillerele eller diode er plassert er jo baksiden av hovedbrytere et sted og lete. Det er vel rimelig opplagt at noe må der være med så mange batteri. Noen ganger kan det lønne seg og bare legge multimeteret vekk ei stund :smiley: og faktisk finne ut hva man har først, og så planlegge ombygging etterpå om det er nødvendig. Etter min mening kan ikke Majoren bygge noe nytt inn før man med sikkerhet vet hva man har i dag. 

hegra

hegra

Den illustrasjonen der blir 24 volt og ikke 12 volt. Det som betyr noe nå er som Lars og noen andre har påpekt noen ganger, nemlig hvordan ladingen skjer i dag. Som sagt kan Majoren ha et bra opplegg allerede når det gjelder ladefordeling. 

Ja, der var Lars sekundet før meg. Når det gjelder hvor et skillerele eller diode er plassert er jo baksiden av hovedbrytere et sted og lete. Det er vel rimelig opplagt at noe må der være med så mange batteri. Noen ganger kan det lønne seg og bare legge multimeteret vekk ei stund :smiley: og faktisk finne ut hva man har først, og så planlegge ombygging etterpå om det er nødvendig.

hegra

hegra

Ja, der var Lars sekundet før meg. Når det gjelder hvor et skillerele eller diode er plassert er jo baksiden av hovedbrytere et sted og lete. Det er vel rimelig opplagt at noe må der være med så mange batteri.

hegra

hegra

• Create New...