MajorAndy
Så lykkedes det at få en tegning fra værftet! Ganske vist står der, at det er til en 33HT, men de mener, at det er samme design og elementer. Jeg genkender i hvert fald stort set det hele.
Og voila; der er et VSR på tegningen mellem de to hovedafbrydere. Der er også en samleskinne, som i hvert fald ikke er på min båd. Så min teori om at der har været en hjemmeelektriker på spil er nok rigtig: En eller anden tidligere ejer (der har været to) har besluttet sig for at udvide batteribanken, tilføje solceller og sætte et ankerspil på agter. Det har man gjort ved at afskaffe samleskinnen og fordele alle negativ-kablerne på selve batteribanken. Og ændre startbatterierne til at være en del af forbrugsbanken.
I dag er der kommet en pakke fra UK med et Victron batteri monitor, lidt kabler og en samleskinne 600A, så mon ikke helgen skal bruges til at mekke lidt? Nu har jeg i hvert fald en ret korrekt tegning at gå ud fra.
Tak endnu en gang for hjælp og engagement. Jeg vender tilbage med lidt fotos og en beretning om hvordan det gik med at rydde op!
RED: Tilføjet lidt nærbilleder i posten herunder: