Lunde14 Startet 20.Oktober.2017 Link til dette innlegget Startet 20.Oktober.2017 Jeg har kjøpt meg en båt med dobbelt instalasjon, Steyr 246 med Bravo 1 drev. Drevene er ca 2003 model og serienummer 0M178916 og 0M178921. Det jeg lurer på er om et av disse kan monteres sammen med et drev med serie nr 0W93891. jeg har per i dag heldigvis ingen problem med dreven som er montert på båten og sattser på at det vil fortsette på den måten ? Grunnen til at jeg spør er at jeg har fått tilbutt et Bravo 1X drev og tenkte at det kunne vært greit med et i reserve. rent utsenemessig så er de ikke helt like, det nye (0W93891) har kjøleribber på topplokket og skråner mere bakeover mot finnen en de orginale dreven gjør, de er helt flate på toppen og er nesten helt rette i dekslet over girskifteren. Men ellers så kan jeg ikke finne noen forskjell. er det noen kloke hoder her inne som kan hjelpe meg med et svar på dette ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.