Jump to content

Edit History

BOBO II

BOBO II

Kjøpte de 2 nye Garmin plottere  en 820xs og en 920xs rett før ferien i år og opplevde at begge ploterne begynte og henge når jeg somet inn. Opplevde dette litt ubehagelig da område jeg var i var noe ruskete. Restartet og problemet ble borte til neste gang. Begge kartbrikkene var stemplet mars 2017. Har ikke hatt tid til oppdatering av SW. Mulig dette kan hjelpe. Beklager @Bonusikke meningen og kuppe din tråd.

BOBO II

BOBO II

Kjøpte de 2 nye Garmin plottere  en 820xs og en 920xs rett før ferien i år og opplevde at begge ploterne begynte og henge når jeg somet inn. Opplevde dette litt ubehagelig da område jeg var i var noe ruskete. Restartet og problemet ble borte til neste gang. Begge kartbrikkene var stemplet mars 2017. Har ikke hatt tid til oppdatering av SW. Mulig dette kan hjelpe. 

BOBO II

BOBO II

Kjøpte de 2 nye Garmin plottere  en 840 og en 920xv rett før ferien i år og opplevde at begge ploterne begynte og henge når jeg somet inn. Opplevde dette litt ubehagelig da område jeg var i var noe ruskete. Restartet og problemet ble borte til neste gang. Begge kartbrikkene var stemplet mars 2017. Har ikke hatt tid til oppdatering av SW. Mulig dette kan hjelpe. 

• Create New...