Jump to content

Edit History

Maika

Maika

Pinkvin skrev On 11/1/2017 at 18.41:

...en "perfekt sommerdag" har ikke noe med temperatur i sjøen eller lufta å gjøre. Men jeg innser at det har vært ett av flere viktige komponenter, særlig for ungene og fruen. Og når det går tre uker i strekk uten en eneste "badedag" så får det en betydning, særlig hvis det skjer for andre, tredje, fjerde sommeren på rad.

Mesteparten av videoen mine fra i sommer er av at unga og kona bader, (kanskje ikke så rart når de gjør det flere ganger hver dag).

Disse blir på lokal PC ettersom kona fornuftig nok hegner om privatlivet, men denne sommeren var for oss bare en bekreftelse på at sommerferiene er best på båten. (At det noen ganger blåser 9-10ms som på slutten her, gjør jo som du sier at transportetapper tilbakelegges raskt):

Maika

Maika

Pinkvin skrev On 11/1/2017 at 18.41:

...en "perfekt sommerdag" har ikke noe med temperatur i sjøen eller lufta å gjøre. Men jeg innser at det har vært ett av flere viktige komponenter, særlig for ungene og fruen. Og når det går tre uker i strekk uten en eneste "badedag" så får det en betydning, særlig hvis det skjer for andre, tredje, fjerde sommeren på rad.

Mesteparten av videoen mine fra i sommer er av at unga og kona bader, (kanskje ikke så rart når de gjør det flere ganger hver dag).

Disse blir på lokal PC ettersom kona fornuftig nok hegner om privatlivet, men denne sommeren var for oss bare en bekreftelse på at sommerferiene er best på båten. At det blåser 9-10ms som på slutten her, gjør jo som du sier at transportetapper tilbakelegges raskt:

• Create New...