Rotorrex400 Startet 26.Oktober.2017 Link til dette innlegget Startet 26.Oktober.2017 Hei, har en aqua marine 9 fot gummibåt som er relativ ny, på den har jeg en yamaha 6hp 4 takt 2016 modell. Men mitt spørsmål er at går det ann å ha den på en båthavn eller noe sånt, siden det er ganske stress å trille på båten opp og ned av vannet hver gang jeg skal uti, så hadde vært lettere hvis den var på en båtplass. Men det vel et men er også, har hørt og lest at småbåter lett kan stjeles siden den er så liten og lett, tror dere det at den blir det? Sitér dette innlegget Link to post
Kjellg Svart 26.Oktober.2017 Link til dette innlegget Svart 26.Oktober.2017 Over alt hvor mennesker ferdes kan ting bli stjålet. Uærlige sjeler finner du overalt. Så spørs det hvor det er den ligger. Ligger den feks midt i Bergen så er sjansen større en om den ligger i Kjøllefjord, tror jeg.... :) Men fra spøk til alvor så kommer det helt an på hvor det er, om båthavna er belyst, har kamera, vakthold, om folk bor i flere nabobåter etc. Snakk med folk som har båt i båthavna di om de har opplevd noe tyveri tidligere. Er havna bevoktet så er det nok mindre sjanse for at den skal bli stjålet der en om den ligger i en ubevoktet, øde og usjenert båthavn med bare noen få båter i. Egentlig ganske så umulig å svare eksakt på spørsmålet ditt. Sitér dette innlegget Link to post
pacuare Svart 26.Oktober.2017 Link til dette innlegget Svart 26.Oktober.2017 Lås den fast, både på land og på vannet. Da er det litt tryggere. Men vær obs på at en gummibåt gror. Og er vanskelig å gjøre ren etterpå. Sjekk eventuelt ut bunnstoff til gummibåt, der er jeg blank. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.