Jump to content

Edit History

Hakkannen

Hakkannen

Har hatt Biltema sine (18-20mm, de største de fører) som har vart et par sesonger på utsatte steder og enkelte dempere som nå gjør sin tjeneste på femte (eller er det sjette?) året. Ligger forholdsvis værhardt til, det blåser statistisk sett oftest fra sørøst her jeg ligger, altså rett inn i havna. Hvis vinden er feil vei i stormene blir da bølgehøyden høy og demperne får kjørt seg skikkelig. Ser at demperne har blitt noe mattere i overflaten, men de holder da enda. Men, siden Forsheda har blitt skrytt sånn av her inne har jeg satt slike på ønskelista til jul, så får vi se:wink: 

Hakkannen

Hakkannen

Har hatt Biltema sine (18-20mm, altså de største de fører) som har vart et par sesonger på utsatte steder og enkelte dempere som nå gjør sin tjeneste på femte (eller er det sjette?) året. Ligger forholdsvis værhardt til, det blåser statistisk sett fra sørøst her jeg ligger, altså rett inn i havna. Hvis vinden er feil vei i stormene blir da bølgehøyden høy og demperne får kjørt seg skikkelig. Ser at demperne har blitt noe mattere i overflaten, men de holder da enda. Men, siden Forsheda har blitt skrytt sånn av her inne har jeg satt slike på ønskelista til jul, så får vi se:wink: 

• Create New...