Jump to content

Edit History

HandyAndy

HandyAndy

@Framtia bra tips. Skal sjekke de ut!

@-morten- Jeg har en hel ringperm med spanttegninger, samt motorarrangement, VVS, lensepumper og kapasitet mm. Jeg kan kjøpe kuttefiler, men det koster ekstra (mye ekstra).

Fremdrift er foreslått til vannjett, men det kan også være med drev. Se bilde av foreslått installasjon. 

Mener designet er ihht Lloyds, som skal være noe strengere enn DNV. Er helt enig med deg i at om det svkal være restverdi så må alt gjøres etter boka med 3. part oppfølging. F.eks. fra DNV. Dette koster selvfølgelig en del.

Jeg har hørt at skrogpris typisk er 20% av totalpris på båt. Høres det fornuftig ut? 

Skjermbilde 2017-11-05 11.06.02.png

Skjermbilde 2017-11-05 11.08.53.png

HandyAndy

HandyAndy

@Framtia bra tips. Skal sjekke de ut!

@-morten- Jeg har en hel ringperm med spanttegninger, samt motorarrangement, VVS, lensepumper og kapasitet mm. Jeg kan kjøpe kuttefiler, men det koster ekstra (mye ekstra).

Fremdrift er foreslått til vannjett, men det kan også være med drev. Se bilde av foreslått installasjon. 

Mener designet er ihht Lloyds, som skal være noe strengere enn DNV. Er helt enig med deg i at om det svkal være restverdi så må alt gjøres etter boka med 3. part oppfølging. F.eks. fra DNV. Dette koster selvfølgelig en del.

Jeg har hørt at skrogvekt typisk er 20% av totalpris på båt. Høres det fornuftig ut? 

Skjermbilde 2017-11-05 11.06.02.png

Skjermbilde 2017-11-05 11.08.53.png

• Create New...