Jump to content

Edit History

index

index

Jeg har en Yamarin 4300, som manglet alt av lanterner når den ble kjøpt. Da den også blir brukt en del I mørke hadde det vært greit med lanterner som er enkelt å montere og er godt synlige. Originalt har den hattt en rundtlysende på stang akterut, og that's it. Er det godt nok å montere en ny slik, eller burde jeg hatt sidelanterner også? Utfordringen er at det ikke er tilgang mellom innerliner og skrog noe sted, så om jeg skulle montert sidelanterner eller en sånn tofarget sopp I baugen så må ledningene trekkes synlig via håndrekker etc. Så en enkel løsning ville være å foretrekke. Gjerne på batteri, det er uansett ikke snakk om lange turene hver gang I mørket...

index

index

Jeg har en Yamarin 4300, som manglet alt av lanterner når den ble kjøpt. Da den også blir brukt en del I mørke hadde det vært greit med lanterner som er enkelt å montere og er godt synlige. Originalt har den hattt en rundtlysende på stang akterut, og that's it. Er det godt nok å montere en ny slik, eller burde jeg hatt sidelanterner også? Utfordringen er at det ikke er tilgang mellom innerliner og skrog noe sted, så om jeg skulle montert sidelanterner eller en sånn tofarget sopp I baugen så må ledningene trekkes synlig via gåndrekker etc. Så en enkel løsning ville være å foretrekke. Gjerne på batteri, det er uansett ikke snakk om lange turene hver gang I mørket...

• Create New...