Jump to content

Edit History

Rångepådl

Rångepådl

Ta av slangen på trykksiden av ferskvannspumpa -> åpne alle vannkraner (kaldt vann, varmt vann hver for seg) -> blås forsiktig inn luft med en luftkompressor (forsiktig så du ikke sprenger vv.bereder) -> Blås til det slutter å surkle i vannkranene.

Får da tømt både vv.bereder og vannslanger.

Jeg bruker en liten hendig kompressor fra Jula

Jula kompressor.jpg

Rångepådl

Rångepådl

Ta av slangen på trykksiden av ferskvannspumpa -> åpne alle vannkraner (kaldt vann, varmt vann hver for seg) -> blås forsiktig (så du ikke sprenger vv.bereder) inn luft med en luftkompressor -> Blås til det slutter å surkle i vannkranen

Jula kompressor.jpg

Rångepådl

Rångepådl

Ta av slangen på trykksiden av ferskvannspumpa -> åpne alle vannkraner (kaldt vann, varmt vann hver for seg) -> blås forsiktig (så du ikke sprenger tanken) inn luft med en luftkompressor -> Blås til det slutter å surkle i vannkranen

Jula kompressor.jpg

Rångepådl

Rångepådl

Ta av slangen på trykksiden av ferskvannspumpa -> åpne alle vannkraner (kaldt vann, varmt vann hver for seg) -> blås forsiktig inn luft med en luftkompressor -> Blås til det slutter å surkle i vannkranen

Jula kompressor.jpg

Rångepådl

Rångepådl

Ta av slangen på trykksiden av ferskvannspumpa -> åpne alle vannkraner (kaldt vann, varmt vann hver for seg) -> blås forsiktig inn luft med en luftkompressor -> Blås til det slutter å surkle i vannkranen.

Jula kompressor.jpg

• Create New...