Jump to content

Edit History

Mizar

Mizar

Jeg brukte "polakk" og det ble dyrere, pluss at jeg holdt skrapeverktøy, støvmasker, maskiner, slipepapir etc.  Da har jeg heller ikke regnet med at min slipemaskin ble fullstendig ødelagt (/utslitt). 

Enig med Forskern at dette ikke er et spesielt Off Topic tema, og har interesse for flere enn de som leser Off Topic. Men vi har takhøyde for en ny medlem og første posting... Velkommen til Baatplassen! :cheers:

Mizar

Mizar

Jeg brukte "polakk" og det ble dyrere, pluss at jeg holdt verktøy, støvmasker, maskiner, slipepapir etc.  Da har jeg heller ikke regnet med at min sliupemaskin ble fullstendig ødelagt (/utslitt). 

Enig med Forskern at dette ikke er et spesielt Off Topic tema, og har interesse for flere enn de som leser Off Topic. Men vi har takhøyde for en ny medlem og første posting... Velkommen til Baatplassen!

Mizar

Mizar

Jeg brukte "polakk" og det ble dyrere, pluss at jeg holdt verktøy, støvmasker, maskiner, slipepapir etc.  Da har jeg heller ikke regnet med at min sliupemaskin ble fullstendig ødelagt (/utslitt).  Enig med Forskern at dette ikke er Off Topic, men vi har takhøyde for en

• Create New...