Jump to content

Edit History

Crazym

Crazym

Har egen bryter for choke under nøkkelen på kontrollboksen. Jeg ser denne fungerer når jeg bruker den, men om den choker «nok» skal jeg ikke uttale meg om. Når jeg endelig får start pleier jeg trykke inn denne med små mellomrom slik at den holder seg til den blir varm. 

Men ja, mener den manuelle er helt dyttet inn når du sier det. Skal se om den har tre trinn neste gang! 

Crazym

Crazym

Har egen bryter for choke under nøkkelen på kontrollboksen. Jeg ser denne fungerer når jeg bruker den, men om den choker «nok» skal jeg ikke uttale meg om. Når jeg endelig får start pleier jeg trykke inn denne med små mellomrom slik at den holder seg til den blir varm. 

Men ja, mener den er helt dyttet inn når du sier det. Skal se om den har tre trinn neste gang! 

Crazym

Crazym

• Create New...