KennthK Startet 29.Oktober.2017 Link til dette innlegget Startet 29.Oktober.2017 Hei. Er det noken som har gode tips om korleis ein kan unngå groe og rur på propell, baugpropell og sylindrar til trimflaps? Etter tre sommar månader med vanlig bruk av båten var spesielt baugpropell og trimsylindrane kraftig tilgrodd, spesielt av rur. Dette er eit velkjent problem vil eg tru, men viss noken har komme på eit nytt vidundermiddel som kan hjelpe, hadde det vore kjekt å høyrt om dette Sitér dette innlegget Link to post
tnlu Svart 29.Oktober.2017 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2017 Hei. Har veldig god erfaring med dette. Kan spyle drev/ propeller rent når eg tar den opp en gang i året ? http://batmagasin.jotun.no/sa-enkelt-beskytter-du-drevet-fra-begroing/?gclid=CjwKCAjw-NXPBRB4EiwAVNRLKp0e7ZME_hXZQOntXC6o_bdSd60GV0YUaoLOI3YEP3j46cPbASKsuRoCmBcQAvD_BwE Sitér dette innlegget Link to post
HansO Svart 30.Oktober.2017 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2017 (redigert) @tnlu Bruker du drev-spray på propellene også? Redigert 30.Oktober.2017 av HansO (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Christian V Svart 30.Oktober.2017 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2017 Smører på med aceton. Ingen groe. Sitér dette innlegget Link to post
POL Svart 30.Oktober.2017 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2017 "Smører på med aceton. Ingen groe". Er dette en vits - eller?? Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 30.Oktober.2017 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2017 POL skrev 26 minutter siden: "Smører på med aceton. Ingen groe". Er dette en vits - eller?? Må si jeg stusset på det samme?? Sitér dette innlegget Link to post
WGM Svart 30.Oktober.2017 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2017 Jeg har brukt rød (som egentlig var rosa ?) bunnstoff fra Biltema på baugpropellene i sommer. Ikke et eneste rur å rur å se på de ved landsetting i slutten av september. Det har aldri skjedd før. Ser for jævlig ut men funka som fy ? Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 31.Oktober.2017 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2017 Jeg har på "gamle-Astor" alltid stoffet propellene. Null groe. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Dixie 2100 Svart 31.Oktober.2017 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2017 WGM skrev for 5 timer siden: Jeg har brukt rød (som egentlig var rosa ?) bunnstoff fra Biltema på baugpropellene i sommer. Ikke et eneste rur å rur å se på de ved landsetting i slutten av september. Det har aldri skjedd før. Ser for jævlig ut men funka som fy ? Men det er det jo bare fisken som ser, og den bryr seg lite om det vil jeg tro Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.