Jump to content

Edit History

Frissy

Frissy

Framtia skrev for 1 time siden:

på min båt har jeg slitt med å finne god plassering til EV-1. Beste plassen jeg har funnet så langt er under senga i akterkabin. Men det er heller ikke perfekt, påvirkes av ting som måtte bli lagt i senga. Unngå metallobjekter og ledninger med spenning. 

Ja ser den. Under ene senga er det varmtvannsbereder og under den andre er det batteribank. Tenker litt på et av skapa i forpiggen. Der er det i hvertfall lite unntatt strøm kabler frem til baugtruster batteri, men tror vel at det er over 1 m dit. Er det viktig med avstand fra ev1 til acu100? 

Frissy

Frissy

Framtia skrev for 1 time siden:

på min båt har jeg slitt med å finne god plassering til EV-1. Beste plassen jeg har funnet så langt er under senga i akterkabin. Men det er heller ikke perfekt, påvirkes av ting som måtte bli lagt i senga. Unngå metallobjekter og ledninger med spenning. 

Ja ser den. Under ene senga er det varmtvannsbereder og under den andre er det batteribank. Tenker litt på et av skapa i forpiggen. Der er det i hvertfall lite unntatt strøm kabler frem til baugtruster batteri. Er det viktig med avstand fra ev1 til acu100? 

• Create New...