Stjern1 Startet 30.Oktober.2017 Link til dette innlegget Startet 30.Oktober.2017 hei! har lagt meg en liten plan om og starte som yrkesfiske, altså begynne med teine fiske, kreps, hummer osv. har en annen jobb, så jobber annenhver uke, kommer til og fortsette i den jobben til jeg har komt skikkelig igang med yrkesfiske. har sett meg ut en båt jeg vil starte med, båten er fiskeregistrert og klar til bruk. det jeg da lurer på er hva jeg skal gjøre, hørt noe om evervstillatelse/registrering. skal søke meg mer opp på dette, men tar gjerne imot tips til framgangsmåte. Sitér dette innlegget Link to post
Bruflaat Svart 30.Oktober.2017 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2017 Har vært gjennom ervervstillatelse, fiskerimantall og merkeregistrering og er såpass mye at det nesten er lettere at du søker deg opp på dette og skriver en liste med spørsmål vi heller kan svare på skulle du ha noen! Ellers lykke til med alt av søknader! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.