jupiter40 Startet 2.November.2017 Link til dette innlegget Startet 2.November.2017 lurer på om noen har gode erfarringer med ett middel som er bra for å få vekk merker/flekker på rib/gummibåt? Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 3.November.2017 Link til dette innlegget Svart 3.November.2017 Er det på glassfiberen elller gummidelen av båten eller begge? Hva slags "flekker og merker"? Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Geir Kallevik Svart 3.November.2017 Link til dette innlegget Svart 3.November.2017 Jeg har meget god erfaring med dette rensemiddelet fra Maritim. Sitér dette innlegget Link to post
jupiter40 Svart 3.November.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.November.2017 det er gummidelen som har fått flekker ifra blader /trær ol etter lang lagring utendørs Sitér dette innlegget Link to post
Murphy's law Svart 4.November.2017 Link til dette innlegget Svart 4.November.2017 Eg har brukt JIF.... funker greitt, og ikkje så kostbar! Sitér dette innlegget VHF, LRC, D5L/A Link to post
Solseng Svart 4.November.2017 Link til dette innlegget Svart 4.November.2017 Jeg har også brukt JIF på båtputer med grønske, og sammen med en myk skurekost virker det helt greit. Sitér dette innlegget Link to post
Fjordgubbe Svart 4.November.2017 Link til dette innlegget Svart 4.November.2017 Ja, stundom er det enkle best.Ikkje alltid ein treng kjøpe dyre vaskemidler. Sitér dette innlegget Link to post
Jakob T Svart 4.November.2017 Link til dette innlegget Svart 4.November.2017 Prøv Ekstrem clean med tilhørende svamper,funker.Kan brukes på det meste,dyrt men fuker Sitér dette innlegget Link to post
jupiter40 Svart 6.November.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.November.2017 ekstrem clean kjøpes hvor ?? Sitér dette innlegget Link to post
Jakob T Svart 7.November.2017 Link til dette innlegget Svart 7.November.2017 Prøv Maritim,kan hende dei har.Utrolig effektivt vaskemiddel.Mulig dei har skifta navn til Universal clean Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.