Jump to content

Edit History

PiperBill

PiperBill

Jeg skal til båten på mandag og bruker hele dagen på ettersyn av el. anlegget. Tenkte og tegner opp alt for å få ordentlig oversikt. Har sett litt på det før men jeg er usikker på framgangsmåte. Skal jeg begynne med batteriene og følger/tegner opp alt som går derfra? Det er en del ledninger som bare forsvinner nede under dørken. Aner ikke hva de går til.

PiperBill

PiperBill

Jeg skal til båten på mandag og bruker hele dagen på ettersyn av el. anlegget. Tenkte og tegner opp alt for å få ordentlig oversikt. Har sett litt på det før men jeg er usikker på framgangsmåte. Skal jeg begynne med batteriene og følger tegner opp alt som går derfra? Det er en del ledninger som bare forsvinner nede under dørken. Aner ikke hva de går til.

PiperBill

PiperBill

Jeg skal til båten på mandag og bruker hele dagen på ettersyn av el. anlegget. Tenkte og tegner opp alt for å få ordentlig oversikt. Har sett litt på det før men jeg er usikker på framgangsmåte. Skal jeg begynne med batteriene og følger tegner opp alt som går derfra? Det er en del ledninger som bare forsvinner nede under dørken. Aner ikke hva de går til.

• Create New...