Jump to content

Edit History

PiperBill

PiperBill

Det går jo fremover men jeg må innse et dette er en større jobb en jeg tenkte. Never mind.. jeg har god tid. Jeg har kjøpt meg en bra bok som heter Strøm Ombord av Andrew Simpson. Lærte meg å bruke multimeter og har nå gått over hele hovedstrømtavle og øvde med å kontrollere alt med multimeter. Jeg har merket alle ledningene slik at jeg vet hva som er til hva. Oppdaget at jeg har en (et?) ledig kurs med 16A automatsikring som jeg kan bruke til trimplan når jeg skal installere det.

Neste oppgave er å kartlegge alle de 11 ledningene som går fra samlebolten men i dag er det best å sitte hjemme i godstolen og se på film :-)

tavle.jpg

PiperBill

PiperBill

Det går jo fremover men jeg må innse et dette er en større jobb en jeg tenkte. Never mind.. jeg har god tid. Jeg har kjøpt meg en bra bok som heter Strøm Ombord av Andrew Simpson. Lærte meg å bruke multimeter og har nå gått over hele hovedstrømtavle og øvde med å kontrollere alt med multimeter. Jeg har merket alle ledningene slik at jeg vet hva som er til hva. Oppdaget at jeg har en ledig kurs med 16A automatsikring som jeg kan bruke til trimplan når jeg skal installere det.

Neste oppgave er å kartlegge alle de 11 ledningene som går fra samlebolten men i dag er det best å sitte hjemme i godstolen og se på film :-)

tavle.jpg

• Create New...