Jump to content

Edit History

PiperBill

PiperBill

Ja nå har jeg klart å tegne opp «primær el. anlegget» Jeg tror jeg har fått med alt men dette er slik som det kommer til å se ut etter oppgraderingene jeg holde på med. Ikke noe proff over det men det gir i allefall meg en rimelig bra oversikt.

En ting jeg lurer på da. Hvor skulle jeg ha tegnet inn en «shunt» til Victron batteriovervåkning?

elkartBaltic.png

PiperBill

PiperBill

Ja nå har jeg klart og tegne opp «primær el. anlegget» Jeg tror jeg har fått med alt men dette er slik som det kommer til å se ut etter oppgraderingene jeg holde på med. Ikke noe proff over det men det gir i allefall meg en rimelig bra oversikt.

En ting jeg lurer på da. Hvor skulle jeg ha tegnet inn en «shunt» til Victron batteriovervåkning?

elkartBaltic.png

PiperBill

PiperBill

Ja nå har jeg klart og tegne opp «primær anlegget» Jeg tror jeg har fått med meg alt men dette er slik som det kommer til å se ut etter oppgraderingene jeg holde på med. Ikke noe proff over det men det gir i allefall meg en rimelig bra oversikt.

elkartBaltic.png

• Create New...