WithVital Startet 3.November.2017 Link til dette innlegget Startet 3.November.2017 (redigert) Ligger en båt på finn som jeg synes ligner veldig på en Fjordling. Selger mener HT er original på båten. Jeg kjenner ikke Fjordling 17HT veldig godt, men synes den er veldig lik. Noen som har mer erfaring som kan ta en titt på annonsen? https://www.finn.no/boat/forsale/ad.html?finnkode=107353711 Redigert 3.November.2017 av WithVital (see edit history) Sitér dette innlegget NB! For ordens skyld, håper jeg ingen tar mitt ord for at alt (om noe) av det som ramler ut av meg er 100% korrekt. Kanskje ikke en gang sannsynlig. Jeg vet at jeg roter litt i ny og ne, men vet jo ikke hvor jeg roter når jeg gjør det. Det greieste er egentlig om du går ut ifra at alt jeg sier og gjør er det rene vanvidd... Link to post
lassepelle Svart 3.November.2017 Link til dette innlegget Svart 3.November.2017 Ser ikke sånn ut. Sitér dette innlegget Link to post
WithVital Svart 3.November.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.November.2017 Takk og bukk! Ser jo at skroget har annen "profil" nå. Ser ut som en halvveis kopi. Kanskje mest pga overbygget. Sitér dette innlegget NB! For ordens skyld, håper jeg ingen tar mitt ord for at alt (om noe) av det som ramler ut av meg er 100% korrekt. Kanskje ikke en gang sannsynlig. Jeg vet at jeg roter litt i ny og ne, men vet jo ikke hvor jeg roter når jeg gjør det. Det greieste er egentlig om du går ut ifra at alt jeg sier og gjør er det rene vanvidd... Link to post
Korsfjord Svart 3.November.2017 Link til dette innlegget Svart 3.November.2017 Tror det er en Saga Sea Camp. Sitér dette innlegget Link to post
tkb Svart 3.November.2017 Link til dette innlegget Svart 3.November.2017 Er nok en Saga sea camp ja. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.