Jump to content

Edit History

Solseng

Solseng

Det blir vel å sette seg ned og holde de forskjellige ytelsesparameterne opp mot hverandre. Du nevner forbruk. Jeg fikk f.eks. ca. 25 timer på motoren dette året. Mye av dette var tomgang eller sakte fart. La oss si +/- 50L bensin i forskjell i et best/worst case scenatio. Eller 6-700kr. Jeg vet jo ikke hvordan ditt regnestykke ser ut, men jeg er mest opptatt av at båten akselerer bra (opp i plan med eller uten passasjerer), motoren går lett og at kjøringen oppleves bra uten at propellen spinner lett eller at det butter i mot. Kanskje du har en grei propell?

Solseng

Solseng

Det blir vel å sette seg ned og holde de forskjellige ytelsesparameterne opp mot hverandre. Du nevner forbruk. Jeg fikk f.eks. ca. 25 timer på motoren dette året. Mye av dette var tomgang eller sakte fart. La oss si +/- 50L bensin i forskjell i et best/worst case scenatio. Eller 6-700kr. Jeg vet jo ikke hvordan ditt regnestykke ser ut, men jeg er mest opptatt av at båten akselerer bra (opp i plan med eller uten passasjerer), motoren går lett og at kjøringen oppleves bra uten at propellen spinner lett eller at det butter i mot.

• Create New...