Jump to content

Edit History

Mizar

Mizar

Jeg fikk inntrykk av at hun som eide båten (?) ikke hadde peiling på båtliv, og hadde bare gjort et par prøveturer. Så får un seg en kjæreste som ikke kan NOE om båt. Disse to damene legger så ut på en romantisk seilas til Hawai, med proviant for et helt år. De visste antagelig ikke hva en EPIRB var for noe "rart".

Det så ikke ut til at noen av dem, inludert hundene, hadde lidd overlast. Men når de ikke kan noe særlig om navigasjon eller noen ting nærmest, så gikk vel bare dagene. Til slutt var de nok glade for å bli "reddet", -og jeg er litt ufin nå, men det var vel en løsning de så etter når evnen til å redde seg selv syntes å være helt fraværende. Men her er det jo lett å spekulere for mye, av mangel på harde fakta.  Jeg synes også det er ganske merkelig hele greia.

Mizar

Mizar

Jeg fikk inntrykk av at hun som eide båten (?) ikke hadde peiling på båtliv, og hadde bare gjort et par prøveturer. Så får un seg en kjæreste som ikke kan NOE om båt. Disse to damene legger så ut på en romantisk seilas til Hawai, med proviant for et helt år. De visste antagelig ikke hva en EPIRB var for noe "rart".

Det så ikke ut til at noen av dem, inludert hundene hadde lidd overlast. Men når de ikke kan noe særlig om navigasjon eller noen ting nærmest, så gikk vel bare dagene. Til slutt var de nok glade for å bli "reddet", -og jeg er litt ufin nå, men det var vel en løsning de så etter når evnen til å redde seg selv syntes å være helt fraværende. Men her er det jo lett å spekulere for mye, av mangel på harde fakta.  Jeg synes også det er ganske merkelig hele greia.

Mizar

Mizar

Jeg fikk inntrykk av at hun som eide båten (?) ikke hadde peiling på båtliv, og hadde bare gjort et par prøveturer. Så får un seg en kjæreste som ikke kan NOE om båt. Disse to damene legger så ut på en romantisk seilas til Hawai, med proviant for et helt år. De visste antagelig ikke hva en EPIRB var for noe "rart". Det så ikke ut til at noen av dem, inludert hundene hadde lidd overlast. Men når de ikke kan noe særlig om navigasjon eller noen ting nærmest, så gikk vel bare dagene. Til slutt var de nok glade for å bli "reddet", -og jeg er litt ufin nå, men det var vel en løsning de så etter når evnen til å redde seg selv syntes å være helt fraværende. Men her er det jo lett å spekulere for mye, av mangel på harde fakta.  Jeg synes også det er ganske merkelig hele greia.

Mizar

Mizar

Jeg fikk inntrykk av at hun som eide båten (?) ikke hadde peiling på båtliv, og hadde bare gjort et par prøveturer. Så får un seg en kjæreste av samme kjønn som ikke kan NOE om båt. Disse legger så ut på en romantisk seilas til Hawai, med proviant for et helt år. De visste antagelig ikke hva en EPIRB var for noe "rart". Det så ikke ut til at noen av dem, inludert hundene hadde lidd overlast. Men når de ikke kan noe særlig om navigasjon eller noen ting nærmest, så gikk vel bare dagene. Til slutt var de nok glade for å bli "reddet", -og jeg er litt ufin nå, men det var vel en løsning de så etter når evnen til å redde seg selv syntes å være helt fraværende. Men her er det jo lett å spekulere for mye, av mangel på harde fakta.  Jeg synes også det er ganske merkelig hele greia.

• Create New...