aleksbe Startet 7.November.2017 Link til dette innlegget Startet 7.November.2017 Hei! Har ikkje funne ein lik tråd, så prøver meg eg. Post dine egne filmar frå dine turar! Tanken er ein tråd der ein kan sjå film frå baatplassens egne medlem Mine to bidrag, 2 stk stemningsfilm, begge tur/retur Husnes - Shetland. Sitér dette innlegget Link to post
Duppe Svart 8.November.2017 Link til dette innlegget Svart 8.November.2017 Bra videoer, særlig den første. Fikk følelsen. Skal se om jeg finner en der jeg dupper i Bunnefjorden selv om det ikke er mye å se på. Sitér dette innlegget Link to post
TerjeFjern Svart 8.November.2017 Link til dette innlegget Svart 8.November.2017 Sitér dette innlegget Link to post
Nevermind Svart 8.November.2017 Link til dette innlegget Svart 8.November.2017 Sitér dette innlegget Link to post
ydalir Svart 8.November.2017 Link til dette innlegget Svart 8.November.2017 aleksbe skrev On 7.11.2017 at 21.18: Hei! Har ikkje funne ein lik tråd, så prøver meg eg. Post dine egne filmar frå dine turar! Tanken er ein tråd der ein kan sjå film frå baatplassens egne medlem Mine to bidrag, 2 stk stemningsfilm, begge tur/retur Husnes - Shetland. Veldig bra, særlig 2017. Hva er soundtracket? Sitér dette innlegget Link to post
aleksbe Svart 8.November.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.November.2017 Takk for det @Duppe og @ydalir Soundtracket er Way down we go av Kaleo. Fin skuta og video @TerjeFjern Såg ut som ein fin seilas @Nevermind. Må snart ha meg ein seilas nordover... Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 8.November.2017 Link til dette innlegget Svart 8.November.2017 En liten snutt fra Kulleseidkanalen i ferien i fjor https://youtu.be/jaqSVsLKViA Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 12.November.2017 Link til dette innlegget Svart 12.November.2017 En snutt fra havne ute på Storsand. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Tommy_H. Svart 12.November.2017 Link til dette innlegget Svart 12.November.2017 Tillegging i uthavn. Sitér dette innlegget Viknes 1030 K3 [url="http://www.bergensmotorbat.no Link to post
Euklid Svart 19.November.2017 Link til dette innlegget Svart 19.November.2017 Denne har jeg antageligvis postet her på forumet før, men det gjør susen å ha noe å varme seg på en mørk novemberdag. Sitér dette innlegget Link to post
Kenneth82 Svart 19.November.2017 Link til dette innlegget Svart 19.November.2017 Fantastiske videoer å kose seg med i høststormen .... takk! Sitér dette innlegget Link to post
MajorAndy Svart 20.November.2017 Link til dette innlegget Svart 20.November.2017 En lidt ældre video, som min søn optog med sit (dengang) nye GoPro. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 20.November.2017 Link til dette innlegget Svart 20.November.2017 Nevermind: Herlig video. Hvilke båttyper er det? Sitér dette innlegget Link to post
Nevermind Svart 20.November.2017 Link til dette innlegget Svart 20.November.2017 Takker så mye Pinkvin. Båten er en Arcona 400. Samme båt som jeg seilte fra Storsand til Bodø i mars 2015 når jeg laget denne filmen Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 20.November.2017 Link til dette innlegget Svart 20.November.2017 Nevermind skrev for 6 timer siden: Takker så mye Pinkvin. Båten er en Arcona 400. Samme båt som jeg seilte fra Storsand til Bodø i mars 2015 når jeg laget denne filmen Ahh, Arcona, kjekt med svensk kvalitetsbåt :-) Sitér dette innlegget Link to post
TerjeFjern Svart 21.November.2017 Link til dette innlegget Svart 21.November.2017 Tønsberg Tønne august 2017 Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 24.November.2017 Link til dette innlegget Svart 24.November.2017 Akk, jeg har flerfoldige timer med video å gå gjennom som jeg aldri har rukket. Planen var egentlig å lage en årsoppsummering etter hvert år, men det har falt litt i fisk... Kanskje jeg skal ta i et tak nå som høst er iferd med å gå til vinter og båtturene blir færre... Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
dennrick Svart 25.November.2017 Link til dette innlegget Svart 25.November.2017 En kort tur fra Hvasser mot Havna Hotel på "utsiden: Sitér dette innlegget Skipsplast 605 | Bavaria 300 Sport | Uttern D66 | Bavaria 28 Sport | Bavaria 39 HT Sport + Grand RIB 380 | Grand RIB 650 Golden Line 200HK | Bavaria 42 Vision Link to post
Tommy_H. Svart 27.November.2017 Link til dette innlegget Svart 27.November.2017 Sitér dette innlegget Viknes 1030 K3 [url="http://www.bergensmotorbat.no Link to post
Tommy_H. Svart 28.November.2017 Link til dette innlegget Svart 28.November.2017 On 25.11.2017 at 10:51 PM, dennrick said: En kort tur fra Hvasser mot Havna Hotel på "utsiden: Høres ut som om ungene har det gøy! :-) Sitér dette innlegget Viknes 1030 K3 [url="http://www.bergensmotorbat.no Link to post
S/Y Emma Svart 28.November.2017 Link til dette innlegget Svart 28.November.2017 (redigert) Redigert 28.November.2017 av S/Y Emma (see edit history) Sitér dette innlegget Følg S/Y Emma på Facebook • Blogg: To år på langtur med S/Y Emma Link to post
aleksbe Svart 31.Juli.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2018 Drar denne tråden opp igjen med ein liten film frå tidligare i sommar. Haugesund - Husnes i knall sol og heller lite vind. Varmt og fint, og ein meget behagelig tur. Sitér dette innlegget Link to post
Blouberg Svart 12.Februar.2023 Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2023 Prøver å skremme liv i en gammel tråd. Mange fine videoer her! Lengter etter litt sommer, så fant fram noen opptak fra siste sommer. Var et par uker i Arendal, fikk med oss et par turer rundt Hisøy. Sitér dette innlegget Yamarin 68DC, Bavaria 32 Sport, Mercury Dynamic 280. Holder til i Oslofjorden, AMY:LL3459 Tukler med litt av hvert, legger i blant ut noen ymse videoer her Insta:@anderfrode Link to post
Blouberg Svart 23.Desember.2023 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2023 Håper flere kan legge ut det de har på video fra båtlivet. Synes slik er morsomt å se. Plutselig oppdager man nye spennende steder å sette på liste for neste ferie. Har tuklet sammen noen videoer fra i år og i fjor. Morsomt å ha litt å titte på når det er mørkt og kaldt ute. Link til kanalen i signaturen. Gog Jul! Sitér dette innlegget Yamarin 68DC, Bavaria 32 Sport, Mercury Dynamic 280. Holder til i Oslofjorden, AMY:LL3459 Tukler med litt av hvert, legger i blant ut noen ymse videoer her Insta:@anderfrode Link to post
roymusi Svart 28.Desember.2023 Link til dette innlegget Svart 28.Desember.2023 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.