Dykker Startet 8.November.2017 Link til dette innlegget Startet 8.November.2017 Kanskje litt sært? Jeg har en fast dag i uka (onsdag) året gjennom med overnatting på båten. Andresh her på BP, som jeg kjøpte Ronja av, hadde båtonsdag. Jeg tok derfor tradisjonen i hevd med båten. Hentet båten i november 2015, så det har jo blitt noen overnattinger ekstra utenom turer ellers. Så kan man jo også ta på seg kapteinsdistinksjoner når man er alene på båten. Sitér dette innlegget Link to post
Key Freak Svart 8.November.2017 Link til dette innlegget Svart 8.November.2017 Ikke sært, synes jeg, men en fin vane. Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
Hakkannen Svart 8.November.2017 Link til dette innlegget Svart 8.November.2017 Høres ut som en fin vane ja Tror jeg hadde gjort det samme selv om jeg hadde bodd på land. Sitér dette innlegget Link to post
Whiskey Svart 9.November.2017 Link til dette innlegget Svart 9.November.2017 Sendte inn søknad om det i fjor, men den ble avslått da det allerede fantes grill-og-tv-tirsdag, men skal levere ny søknad på nyåret. Er jo en flott ordning, tror ikke jeg har fortjent kapt distinksjoner enda. Sitér dette innlegget Baltic-pappa Link to post
Worry II Svart 9.November.2017 Link til dette innlegget Svart 9.November.2017 Blir ikke sært før båten eventuelt ligger i vinteropplag på land disse onsdagene Sitér dette innlegget Link to post
Whiskey Svart 9.November.2017 Link til dette innlegget Svart 9.November.2017 Er da hyggelig på dekk under burkaen hva snakker du om Sitér dette innlegget Baltic-pappa Link to post
Worry II Svart 9.November.2017 Link til dette innlegget Svart 9.November.2017 Whiskey skrev 3 minutter siden: Er da hyggelig på dekk under burkaen hva snakker du om Jeg er ikke uenig, Whiskey, men... det er sært ! Sitér dette innlegget Link to post
cosmic Svart 9.November.2017 Link til dette innlegget Svart 9.November.2017 Sært?? hmmm Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.