Jump to content

Edit History

Code0

Code0

@Maika ang Er det en reel risiko for at skroggjennomføringer fryser når man ligger i boblehavn? så vet jeg ikke, så jeg tar ikke sjansen. Har bobleanlegget reserveløsning, ved kompressorhavari / brann ...? er isfri overflate det samme som plussgrader? hvor kaldt er det inni båten? får driftsansvalig beskjed om anlegget stopper? Jeg har driftet et bobleanlegg, og det stoppet pga frost i kledninger, kompressormotor brant, gir din havn 100% oppegaranti osv... Kunne vært gøy om noen kan rapportere om frostspreng i skrog-gjennomføringer, hvorfor og med hvilket resultat...

Code0

Code0

@Maika ang Er det en reel risiko for at skroggjennomføringer fryser når man ligger i boblehavn? så vet jeg ikke, så jeg tar ikke sjansen. Har bobleanlegget reserveløsning, ved kompressorhavari / brann ...? er isfri overflate det samme som plussgrader? hvor kaldt er det inni båten? får driftsansvalig beskjed om anlegget stopper? Jeg har driftet et bobleanlegg, og det stoppet pga frost i kledninger, kompressormotor brant, gir din havn 100% oppegaranti osv... Kunne vært gøy om noen kan rapportere om frostspreng i skrog-gjennomføringer, gvorfor og med hvilket resultat...

Code0

Code0

@Maika ang Er det en reel risiko for at skroggjennomføringer fryser når man ligger i boblehavn? så vet jeg ikke, så jeg tar ikke sjansen. Har bobleanlegget reserveløsning, ved kompressorhavari / brann ...? er isfri overflate det samme som plussgrader? hvor kaldt er det inni båten? får driftsansvalig beskjed om anlegget stopper? Jeg har driftet et bobleanlegg, og det stoppet pga frost i kledninger, kompressormotor brant, gir din havn 100% oppegaranti osv...

• Create New...