Jump to content

Edit History

Code0

Code0

Jeg kjøpte en bensinslange for påhengsmotor, med pumpepute men uten tilkoplingsventiler i endene. Denne bruker jeg til å suge opp vannsøl under motor og andre steder det er vanskelig å komme til. Slangen trer jeg ned i en 1,5 liters flaske eller en bøtte. På VVberederen min er det en dreneringsslange, jeg får ikke tømt tanken via vv-krana, den er øverst i tanken for å få det varmeste vannet, kaldtvann kommer inn i bunn. Det tar tid å tømme den, men med pumpeslangen får jeg vannet rett i bøtta. Vannkranene må stå åpne, så det kommer luft inn i tanken. Frosvæske vil jeg ikke ha på drikkevannstanken.

Code0

Code0

Jeg kjøpte en bensinslange for påhengsmotor, med pumpepute men uten tilkoplingsventiler i endene. Denne bruker jeg til å suge opp vannsøl under motor og andre steder det er vanskelig å komme til. Slangen trer jeg ned i en 1,5 liters flaske eller en bøtte. På VVberederen min er det en dreneringsslange, jeg får ikke tømt tanken via vv-krana, den er øverst i tanken for å få det varmeste vannet, kaldtvann kommer inn i bunn. Det tar tid å tømme den, men med pumpeslangan får jeg vannet rett i bøtta. Vannkranene må stå åpne, så det kommer luft inn i tanken. Frosvæske vil jeg ikke ha på drikkevannstanken.

• Create New...